مصاحبه آرشیو خبر ها
بوفون را نفس می کشم ، وقتی شکست می خوردیم مردم دوستمان داشتند [تکمیلی]

بوفون را نفس می کشم ، وقتی شکست می خوردیم مردم دوستمان داشتند [تکمیلی]

مدافع 28 ساله ی یوونتوس به چلسی لینک شده است، چرا که مربی سابق بانوی پیر بعد از مسابقات یورو به چلسی خواهد رفت و از سویی پپ او را به عنوان یکی از بازیکنان مورد علاقه اش یاد کرده است بونوچی در گفت و گو با اسپورتیوو:

 

در تورین خوبم، خانواده ام اینجا خوشحالند. به اینکه بخشی از تاریخ یووه باشم افتخار می کنم و هیچ دلیلی برای ترکش نمی بینم. پیمانم با یووه سال قبل بسته شده است. با مدیر برنامه هایم اینطوری اوضاع را سازماندهی می کنیم: هر پیشنهادی را در انتهای فصل بررسی می کنیم، اما باز هم می گویم، من در یوونتوس خوبم، اینجا خانه ی من است.

 

بوفون؟

 

او انسان نیست،  فرانسان است. شما بدشانسید که بوفون را فقط  در زمین بازی می بینید، من آنقدر خوشبختم که او را نفس می کشم، او را تجربه می کنم و در تمرینات، رختکن و سر میز شام تماشایش می کنم. این یعنی تنفس رویکرد یک برند، یک قهرمان و یک مرد. او بهترین دوست فوتبالی من است. او برای من یک الگوست. او همیشه در بهترین زمان مناسب ترین کلمات را ادا می کند بنابراین من هرچیزی را با او بحث می کنم، او باهوش هست و مسائل را تشخیص می دهد.

 

 

زندگی ات در بیرون از زمین؟

 

من دو بار هشدار بیدار شدن را روی ساعت قرار می دهم، یکی در ساعت 7: 10، یکی هم 7: 20 دقیق. همسرم مارتینا و من کارها را تقسیم کرده ایم، یکی لورنزو را آماده می کند، دیگری صبحانه درسته می کند، که با هم می خوریم، در این بین فرزند کوچکان ماتیو هنوز خواب است. اگر قرار باشد تمرین صبح بروم، لورنزو را به مدرسه ی امریکایی در کیه ری می برم و بعد به وینوو می روم.

 

او سپس در مورد حواشی پیش آمده بعد از درگیری اش با ریتزولی داور بازی یووه و تورینو صحبت کرد : 

 

من اشتباه کردم و بیش از حد به داور به خاطر تصمیمش اعتراض کردم و به درستی جریمه شدم.اما حتی در خوابم هم نمی دیدم که با سرم با تماس پیدا کنم.هرگز چنین اتفاق نیفتاد و داور هم این را تایید کرد.وقتی که نوبت به یووه می رسد ، مردم تصاویر را بدون پیش زمینه قضاوت می کنند و تلاش می کنند هرچیزی را برای آسیب رساندن به ما استفاده کنند.شاید فکر می کردند این حرفا باعث عدم تعادل ما می شود ، تا ماه اکتبر ، یووه در کورس نبود و این تقصیر خودمان بود ، اما بعد از آن به یک چیز باورنکردنی دست پیدا کردیم.دیگر هرگز کسی از ۲۵ بازی ۲۴تایش را نخواهد بود ، اگر در اکتبر از من سوال می کردند ، می گفتم ما هنوز می توانیم اسکودتو را ببریم ، اما نه با آن نوار نتایج.وقتی پیروز می شوید مردم خوششان نمی آید،من اولین سالم با آنتونیو کونته را به یاد می آوردم و همچنین سال قبلش که با عنوان هفتمی فصل را تمام کردیم. در آن زمان (فصلی که هفتم شدیم)‌، یک اشتباه داوری که به نفعمان می شد منجر به رسوایی نمی گشت.آن زمان مردم از ما خوششان می آمد.

 

بعضی از این تنفرها به طور خاص متوجه بونوچی شده که خوشحال بعد از گل خاص خودش را دارد ، مثل اینکه می خواهد بگوید : «قبل از اینکه در مورد من حرف بزنید دهانتان را بشویید» :

 

این توهین به هیچ کس نیست ، این چیزها را دوستانم در سال اولی که به یووه آمدم درست کردند.آنها هوادار لاتزیو ، اینتر و میلان بودند ، صرفا یک شوخی بود.بعدش متوجه شدم که هواداران دوستش دارند.گاهی وقت ها وقتی با مردم در خیابان ملاقات می کنم ، با من دست نمی دهند ، بلکه ادای خوشحالیم را در می آورند.راستش را بخواهید فکر نمی کردم که می تواند کسی را آزار دهد.من در بازی تیم ملی برابر نروژ هم همانگونه خوشحالی کردم ، من به همه احترام می گذارم ، چرا که هر کسی این ورزش را دوست داشته باشد لایق احترام است.من در خانواده ای که پر از طرفداران اینتر بود به دنیا امدم اما از کودکی یوونتوسی بودم.گاو پیشانی سفید بودم! یه وسیله ی عموهایم که هوادار یووه بودند از راه به در شدم!

 

یوونتوس امسال در لیگ قهرمانان برابر بایرن حذف شد ...

 

ما سال بعد حداقل باید به نیمه نهایی برویم ، من هنوز درونم به خاطر آنچه برابر بارین رخ داد عصبانیم.من و هم تیمی هایم نمی توانیم برای بازی کردن دوباره در اروپا صبر کنیم ، چرا که می خواهیم ناامیدیمان را به پیروزی تبدیل کنیم ، ما می خواهیم تا آسمان ها بالایش بکشیم و تلاشمان را خواهیم کرد.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
نازنین راهبر
نازنین راهبر«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: